Del 1

vart är du ifrån , vilket/vilka länder?
favorit film?
djur?
kan du skriva något lite privat om dig , så att kan lära känna dig bättre?

Svar: Sverige & portugal. Favoritfilm... hm, kan man säga never say never? ;) och holiday in the sun, the girl next door är också bra. Finns många! Djur är katt och hund. Haha privat om mig? Inte för privat. Då måste du nog lära känna mig :)

jag frågade förut men eftersom du har frågestund här så... ;) Vilken ton blekte/slingade du håret i? Hos frisör eller hemma? Vilken frisör isf. Din blogg e bäst! Puss
Svar: Jag kommer inte riktigt ihåg vilken ton haha, hos en frisör nära medborgarplatsen i stan typ. Tack så mycket!

hej, jag undrar bara hur du sa till frisören hur du ville med dit hår. asso jag vill också färga som din hårfärg men jag vet inte hur jag ska förklara för frisören.
juste en fråga till, färgade du med en sån där mössa eller med typ folie flingor?

Svar: Jag sa att jag ville göra blonda, ljusare slingor i hela håret. Men jag hade så mörkt så det blev liiite orange först.. färgade med mössa.

vilka bloggar läser du? dina kompisarnas alltså, kanske någon man kan börja läsa tänkte jag :)'
när fick du din mens?
vilken bh storlek?
har du haft sex?

Svar: Några småbloggar, och mina kompisars. Sen kenzas, sebastians och paows. Typ när jag var 13-14. 75B, deeeru

Har beatrice blogg?
Svar: jaaa och hon delar med hanna, http://fettgay.blogg.se , tjoff

vart har du köpt ditt löshår ?
och vart köper du oftast dina kläder. och vilka är dina favvo kläder ? :)

Svar: Taj mahal, på drottninggatan. Oftast gina, h&m eller bikbok. Jeans är favvoplagget!

vem var ditt första ligg?
Svar: Är det allt du vill veta?

har du några syskon?
varför började du blogga?
hur gammal var du när du började blogga?

Svar: 2 systrar en bror. Tyckte det verkade kul :) Det var väl 2009, så 13... oj va liten, haha!

är du hel svensk ?
sminkar du dig varje dag ?
hur gammal är du ?
har du rökt,druckit osv. ?

Svar: 50 %. Ja det gör jag, om jag bara inte är hemma och inte gör något på en hel dag.. 15 år. Ja.. :p

hur känner du nevine ?
vilka skolor har du gått i ?
vilket gymnasium hade du tänkt börja i? vilken tog du som föörsta val osv..
hur många syskon har du, hur gamla och vad heter de ?
din blogg är grymmm !!! puss

Svar: Sen typ två år sen tillbaka. Bara trångsundsskolan där jag fortfarande går, tror det blir klara södra, jensen eller värmdö. Tack!

1. har du alltid bott i trångsund?
2. tror du att du och sarah kommer vara lika tajta när ni börjar i olika gymnasium?
3. gillar du sarah tjulander?
4. kan du visa bild på hela din familj?
5. älskar din blogg, vill bara att du ska göra fler inlägg... Puss

Svar: Ja hela livet! Jag vet faktiskt inte, hoppas det. Ja hon är shysst, någon gång kanske har inte på datan.. tack sötis!

hur många besökare har du?
är du kär ?
har du tänkt på att söka till idol!?
Kram.<3

Svar: Runt 500. Nej jag är inte kär, nope. Får inte ens, man måste fylla 16 innan 1 oktober jag fyller i december...

Hur många pojkvänner har du haft?
Är du på g med någon nu?
Har du någon som du varit vän med sen typ dagis eller tidigare?
Har du några syskon?
Bor du i villa/radhus/lägenhet?
Vad är ditt hela namn? :)

Svar: Vet inte, ingen ''seriös'' pojkvän :p Nej det är jag inte... Yes det har jag. Bor i villa :)

hur lång e du?
hur mkt väger du?

Svar: 158 cm, 45 kg

Hur fick du din hårfärg?
Svar: Jag gick till en frisör, sa vad jag ville ha, slingade sen fick jag den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de har ändrat gränsen på idol.Nu kan man vara 15!

2011-04-13 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0