Nice dag/natt/kväll haha!

Kom hem för ett tag sen, eller hem och hem... hit till sarah. Runt femtiden mötte vi Dennis & Fredrik på grönan och va där med dom :) sen vid åtta drog dom och jag och Sarah mötte Jonte, Henke, Robin, Claudia, Emelie och fler där istället och var med dom nästan tills grönan stängde. Najs! Imorgon stänger det ju helt med karusellerna och grejer så ja... Tråkigt ju. Tror vi ska sova snart så säkert inge mer inlägg idag, men hjälp vad statistiken höjde sig även när jag inte bloggade, keep going! Men här får ni lite bilder från idag iaf. Puss & godnatt!


Dennis & Fredrik


Sarah hade inget liv...


Dennis <3 & Jag som inte vill visas :/


Claudia, Robin, Emelie, Jonte, Sarah & Jag


Igen ;)


Slitnaaaaa


Kommentarer
Postat av: Christian

Vad heter Fredrik i efternamn ? Tacksam för svar!!!

2010-09-12 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0