Måndag = sug

Säger bara fyfan vilken tråkig dag måndagar är, känns som att man ska dö i skolan. So matte no engelska på samma dag och så slutar man fyra, aja krigade mig igenom dagen sen va den äntligen slut. Då drog jag med hem till Rebecca vi snackade lite, lyssnade på musik, satt vid datan, sjöng karaoke haha (!) Runt sju drog jag hem för hon skulle på träning. Så nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på Marilyn&sarah white horse höhö., har nyss ätit så nu är jag proppppmätt...Fick reda på världens bästa nyhet idag oxå - jag är fri från att plugga matte. vi har provet om två veckor och inte imorgon!Kunde pusta ut när jag hörde det, fattar typ ingenting av matte. Aja här får ni några bilder från dagen, det var på tiden!







Kommentarer
Postat av: tona

sha vad heter din jacka förutom fjällräven ;) ?

är det greenland ?

är det women eller men

& är det ull hela vägen inut i den :D ?

älskar dig blogg!

2010-10-14 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0