Rolig dag.

Hej på er!

Igår när jag gick och la mig satte jag klockan på halv 7 och tänkte att jag inte skulle försova mig den här gången, intalade nästan mig själv att jag inte skulle göra det. Men vet ni vad som händer då? Jo självklart när klockan ringer somnar jag om så när jag vaknar nästa gång är den tjugo över. Typiskt mig.. en riktig sömntuta, han i alla fall i tid!

Kämpade igenom den här hemska måndagen och kom nyss hem från skolan halvt levande efter den här kylan, fryser ju ihjäl! Måndagar är väldigt jobbiga och långa men det rullade på... Börjar bli klar med min väska på slöjden också så det känns bra. När jag var påväg hem från skolan så sprang jag nästan hem för jag ville bara in, så sjukt kallt i ansiktet! Trodde jag skulle dö vilken sekund som helst... sen när jag kommer hem ser jag att det var -7 grader ute, och då förstog jag varför jag frös så mycket. Jag som tyckte jag hade ganska varma kläder... men nä.

Om ett tag ska jag göra klart min svenska och sen skriva en läxa på NOn som jag har tills imorgon. Jobbigt! Men försöker se det positivt, att det bara är 4 dagar kvar tills fredag! Happyface



Kommentarer
Postat av: Linnéa Källenback

har du piercing ? :)

2010-11-29 @ 18:42:19
URL: http://levvarjesekund.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hur spelar du in dina låter, hur gör du med musiken och allt? :)

Skulle vara jätte gulligt om du svarade!

2010-11-29 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0