Fullt upp hela dagarna

Har inte kunnat blogga men nu passar jag på lite iaf och försöker mitt bästa som jag skrev i inlägget nedanför!

I torsdags så drog jag och Sarah till huddinge och gjore en sak som jag tyvärr inte tänker skriva i bloggen, sen drog vi till stan och mötte upp Robin och Liam, var där ett tag sen drog vi vidare till trångsund och träffade några, lite senare ¨på kvällen drog jag hem...

Idag så drog jag in till stan runt ett och träffade min sångpedagog som jag ska börja gå hos, skitbra ju :) Sen eftersom att jag är så snäll tog jag tuben ända till farsta strand och mötte sarah sen drog vi tllbaka till gamla stan och till studion, jag har vart lite småförkyld den här veckan så det lät inge bra idag. Gjorde inte ens klart hela låten för jag hade så ont i halsen. Ni får en låt nästa vecka ist, tråkigt men så äre :)

Sover hos Sarah ikväll och vi ska kolla på idolröstningen som börjar om 5 minuter, tycker alltid det är lika läskigt haha och alltid är jag lika töntig och gömmer mig under täcket när dom ska säga resultatet... ja man kan ju säga att jag verkligen följt idol det här året..

3 bilder från torsdags, man ser inte så mkt menmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0