Yeah

Jag har skaffat lösenord för att jag inte pallar att min mamma ska läsa! Ganska skönt men statistiken sjunker som faaaan.. Aja, mitt val..

Det har i alla fall vart en skit härlig dag! Jag & Sarah har typ bara slappat på min altan hela dagen, skit nice ju =) Tagit massa bilder och sånt som ni ska få! Sarah drog för ett tag sen så nu ska jag blogga en massa och ladda in bilder på facebook! Bjuder på några sålänge, Puss

Japp.... På morgonen drog vi & köpte glass på donken


Jag idag på spanskan =)


Någon bild jag tog när vi låg och sola!










Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUUUUUUUUUUUCK YOU :'(

2010-05-17 @ 20:03:27
Postat av: Anonym

Var har du köpt trj/koftan någon stans?:)

2010-05-18 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0