Seg!

Hej på er! Har vart med sarah hela helgen och vi har sovit hos min mamma och gjort massa saker och så så har inte kunnat uppdatera, vi har träffat folk och haft det skit kul :) Haha eller igår var vi mest bara hemma för det hände mig en sak så jag kunde inte gå ut ... jag vkanade på morgonen och så ser jag att mitt öga är skit svullet! Kunde knappast se eller blinka så jag vi fick dra till läkaren, men det var stängt. Åh skit jobbigt! Gör fortfarande ont och är rött och svullet, vet inte vad det är för fel men det är skit jobbigt, ett tag trodde jag att jag skulle bli blind. Jag är så dålig på att uppdatera, förlåtförlåtförlåt. Får dåligt samvete hehe, men det ska bättras ;) ! Eller det säger jag väl varje gång?..



Oldie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0