My day



Varning ful bild ovan

Tja bloggen! Blev inte borta så länge idag så nu är jag hemma igen! Kan ju börja berätta lite om min dag, det var ju skola idag. Helt okej faktiskt, sarah sov här så det va nice. Vi badade bubbelbad, snackade & hade trevligt. Somnade typ tolv, inte så lyckat menmen vi va pigga och glada när vi vakna ändå. Efter skolan följde hon med mig hem i typ tio minuter för att hämta sina saker. Sen stack hon och jag var hemma ett tag tills jag behövde kuta till tåget. Mötte nevine där och vi åkte typ lite överallt och träffde massa folk, kunde inte va så länge för hon behövde åka till läkaren, stackare... Aja, Nu ska jag typ bara chillaaaa ni vet ;) ? haha skriver mer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0