My day

Hej bloggen! Runt ett så tog jag tåget till centralen och skulle möta Sarah, Lollo & Elin. Var skit mycket folk där idag så det tog lite tid men till slut hittade vi varandra! Så kul att träffa Sarah igen, vi har inte träffats på sex månader! Kan ni tänka er?.. Sex månader utan varandra, helt sjukt.. Vi gick runt i stan i alla fall och kollade lite affärer, sen kom Hampus & Victor och va med oss oxå. Då gick vi till gamla stan och satte oss på ett mysigt cafe och fikade! Snackade och så. Sen tog vi tuben till slussen för Sarah skulle träffa sina american boys men dom hade tyvärr åkt hem :/ Sen skulle alla hem så jag & Sarah drog till huddinge, köpte lite godis, tog bilder & skrattade. Som alltid ♥ Sen drog jag till Nevine ett litet tag, skulle lämna en väska som hon ska få låna av mig. Lyckad dag även om det har vart sämsta vädret =) Här får ni några bilder!


Ser ni vart jag är?..


Mums..


Lollo, Elin, Jag & Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0