Lite svar



Ska du börja nian nu ? Och vet du vilket, gymnasium (stavning?) Du ska börja i? :) Dom här frågorna är inte till frågestunden men kan du ha en ny frågestund typ NUU!! :D

Svar: Jag är så snäll så svarar på dina frågor nu =) Japp jag ska börja nian och jag har ingen som helst aning om vilket gymnasium jag ska börja i. Har inte tänkt så långt än..

När ska du göra den där sminkvideon och vissa hur du sminkar dig? :)
Svar: Juste! Det hade jag glömt bort, ska försöka fixa det så fort min kamera fungerar, den är ju lite trasig nu, tyvärr.

Vem fixa din design?
Svar: den designen jag har nu är en gammal design som jag tillochmed har på min förra blogg, men hon som har gjort den heter lisa.

Tror du skulle va skitsnygg i byxdress, om man tänker på hur snygg och pärfekt du är :)
Älskar din blogg den e bäst:)
Svar: åh :') Blir så glad av såna här kommentarer, fortsätt med det! Ni läsare är bäst :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0