Home now

Hej sötisar! Jag orkar verkligen inte berätta detaljerat om våra dagar... Men första dagen sov vi på en mysig ö, träffade en massa gamla vänner, grillade, åkte båt och så. Och andra dagen drog vi in till stan kollade på någon sak, sen tog vi in på hotell för att vi råkade åka fel och ja... Vem pallar åka hela vägen hem med massa väskor? inte vi ;) Men ni får en massa nya bilder ist, det var länge sen? Men det är inte allt mer kommer imorgon. Puss!

På bussen...


Sarah var lycklig av att se båtarna, haha =)


Båthamnen eller va man säger haha, fint va?


Sarah & Jag


Härlig bild va? Haha..


...Sen drog vi till kungsan där det va ganska mycket folk


Meeeeeeee...


Jag & Sarah (har gjort en ruta för att det såg ut som jag bara hade en tröja haha)


Vi igen utanför hotellet.


Påväg mot rummet, helt slut.




Allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0