Är det fredag eller lördag idag?

Godmorning sunshines! Sovit gott?... Jag kan ju säga att jag har sovit sådär, somnade vid fem och vaknade tio halv elva. Nej inte lyckat, så jag är på lite dåligt humör idag och ganska så trött :/ Vaknade som sagt upp hos Sarah iaf och tror faktiskt jag ska röra mig hem snart för att duscha, fixa mig & pigga upp mig lite. Annars kommer jag nog fasna här vid datan som jag oftast gör... Fick en kommentar oxå, ''va det där sjöberget du tog bilderna?'' Svar: Menar du dom bilderna vid vattnet? Isf vet jag inte vad du pratar om haha :) Hörs när jag är hemma! Kisses


Bild från igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är söndag. haha ;)

2010-06-20 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0