Livet är härligt

Den här veckan som kommer är verkligen oplanerad, känner att jag vill shoppa, sola, ta det lugnt.. Ungefär så. För när min bästavän kommer hem om exakt en vecka då jävlar :') Kan inte vänta, värsta planerna! Och sen i slutet av juli åker jag utomlands, missar ung 08 & the voice. Det ända som suger... suger riktigt mycket om jag ska va ärlig haha. Aja, Vill ni veta en sak ni kanske inte visste om mig? - jag har aldrig internet shoppat! Yes, Fattar inte grejen, åk till en affär och köp grejerna istället, så slipper man vänta flera dagar! Men ja, fan vad jag älskar baseboll jackorna, måste ha ska ha =)



Fast blå..?


Kommentarer
Postat av: Marwa ;

de skit fint med blå ;)

älskar din blogg och saras blogg

puss

2010-07-02 @ 18:15:24
URL: http://livetsnoje.devote.se/
Postat av: Anonym

har du guldkort?

2010-07-02 @ 20:26:42
Postat av: sarah

WB :'D

2010-07-02 @ 21:07:50
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0