Vad ska jag göra i helgen? Och vad ska ni göra..?

Ja, då är frågan vad jag ska göra i helgen.. Det är i alla fall spikat att jag ska vara med Sarah, as usual ;)!

Fredag, (idag) :
Vi ska hem till mig och hitta på något ikväll, kanske gå ut och träffa några, annars bara myskväll med en bra film & gooooodis!

Lördag: Då kanske vi går på golden night på kvällen, åker till vallentuna, om vi nu hittar :o Isf måste vi åka till stan på dagen och köpa klänningar (!) Jag kan verkligen inte gå dit utan något nytt, till varje klubbfest har jag alltid köpt något, haha skulle aldrig kunna gå dit i jeans eller lågklackade skor lixom. Där emellan måste vi oxå hinna träffa Marcus & Joonas eftersom att vi har lovat dom.. Lördagen är ganska full om man säger så! Men inte säkert att vi går på golden night, Maybe..

Söndag: Då ska vi förmodligen träffa Viktor & Liam och vara med dom. Sen ska jag sova hos Sarah sen är det måndag & dags för en ny vecka!

Ja ni ser ju att jag kommer ha ganska så fullt upp nu i helgen, så därför tror jag att jag inte kommer kunna uppdatera någonting alls från och med idag. Men vi ska försöka ta en massa bilder, vi brukar vara ganska dåliga på det men den här gången ska vi faktiskt försöka!


Jag älskar dig syster, du gör min dag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper du mjukisbyxorna ?:)

2010-04-22 @ 20:14:53
URL: http://bbeccahu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0