Torsdag

Hej bebisar!

Idag på idrotten åkte vi skridskor, Sarah lyckades få med mig tillslut haha =) Åkte bara ett tag sen fick vi ont i fötterna och benen typ.. Så efter det tog Jag, Sarah, Kim & Lollo bussen till Kim ett tag och var där. Vi hade endå två och en halvtimmes rast så vi orkade inte vara ute eller gå tillbaka till skolan, efter det tog vi bussen tillbaka till skolan och så hade vi bara tråkiga lektioner, slutade fyra idag. Inte så kul men jag tycker dagen har gått ganska så snabbt ändå! :)

När vi hade slutat följde Sarah med mig hem ett tag och vi har haft det skitkul som vanligt hehe, tänker tyvärr inte skriva det här men ah.. Juste! När jag skulle följa henne till bussen så händer det såklart en sak.. Jag går ner för min trappa utomhus och så halkar jag för det är så halt.. typ åker ner fyra trappsteg på rumpan, usch inte kul haha Sarah fick sig i alla fall ett gott skratt hahah, aaaaaj har fortfarande ont i rumpan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0