Torsdag!

Hej på er!

Har inte så mycket blogglust men ska blogga idag iaf! Vill ju inte vara taskig med tanke på hur lite jag har uppdaterat vissa dagar ;)!
______________________________________________________________________________

Kom nyss hem ifrån skolan.. slutade fyra och sen så följde jag med lollo och hämtade hennes brosa sen gick jag hem. Det var tråkigt idag för min älskling sarah var sjuk.. Eller inte sjuk riktigt men hon hade skit ont i huvuvdet. När det var idrott så skulle vi åka skridskor och jag ville inte va med och eftersom att vi har två timmars rast efter idrotten så åkte jag hem till Sarah och var med henne! Kunde verkligen inte låta bli att åka dit och ta hand om henne lite hehe.. Sen åkte jag tillbaka och då hade vi Matte, Engelska & SO. Finner verkligen inga ord för hur mycket jag hatar våran lärare! Världens segaste, fulaste, dummaste, egoistiskaste människa som någonsin existerat på denna jord! Usch. Aja, Sarah kanske kommer till mig om ett tag, hon mår bättre nu trots allt. Men det är inte säkert att hon kommer men om hon gör så ska vi väl hitta på ngt! Inte för det finns så mycket att göra i det här vädret, men måste oxå plugga idag. Det är ett måste! Mina föräldrar och min lärare tjatar på mig som jag vet inte vad, J O B B I G T ! 



Någon bild på mig & Sarah från skolan igår. Har tyvärr inga nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0