Pea stängs ner 1 mars..!? :/

Jag vet att jag är största nörden men jag måste bara erkänna att jag tycker det är riktigt dåligt att playahead ska stängas ner! Har sjukt mycket bilder där som jag inte har sparat på min data och så är det där all bra musik kommer ifrån... åh vad sur jag blir!

I alla fall ska tvätta bort mitt smink nu och sen lägga mig och sova, f*n vad skönt! Är verkligen skittrött efter den här långa dagen, har gått och bärt på min tunga väska i det kalla vädret så länge så jag vet inte vad.. Ska verkligen bli skönt att bara sova. Imorgon ska vi åka skridskor på idrotten men jag tvivlar starkt om jag ska vara med eller inte, haha you know me ;D! Aja godnatt & sovgott sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du fixa en bloggdesign te mig :D?

2010-01-21 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0