Mys & filmkväll ikväll!

Hej sötisar!

Ovanligt att jag börjar mina inlägg så va..? Inte riktigt hehe! Idag var det första skoldagen som sagt, skit jobbigt för vi hade bara vanliga lektioner-.- woho. Efter skolan drog jag och sarah till mig och var där ett tag, jag pacakde för jag ska sova här ikväll. Vi gick till centrum och hyrde två filmer som vi ska se på ikväll, sen läsk, chips & dipp. mysigt! Så får se om jag orkar uppdatera =) Puss!


Bild på sarah bebi :)<3


Kyla.. usch..


Visst är sarahs täcke vackert ? =) Haha onyttigt....


Movies! omg, OM vi kommer börja gråta till titanic :o haha :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen har ni ju hyrt hiphip hora :P

2010-01-08 @ 19:14:05
Postat av: kelli

hejsan ! Nu har jag startat upp en ny blogg , http://kellsi.blogg.se (förra bloggen var lottaochkelli.blogg.se). Besök & kommentera ! :)

/kelli

2010-01-09 @ 11:47:22
URL: http://lottaochkelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0