LOVE

Börjar faktiskt bli ganska så trött, tror att jag ska lägga mig och smsa om ett tag med lite folk och sen somna, skönt! Vill inte sova så länge imorgon heller för vill vakna upp i tid och fixa mig, äta frukost och så, så att jag hinner träffa sarah så att vi hittar på ngt kul!
Jag menar.. idag så kom jag till henne vid tre halv fyra, då hade allting blivit mörkt ute-.- Så det var deppigt att gå ut haha.. ska inte vakna sent imorgon har jag bestämt, hatar att känna att jag har sovit bort halva dagen!

Förstår mig inte på folk som kan sova till två - tre..



Lägger in en bild på världens finaste sarah som jag tog igår :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka länder kommer du från då?:)

2010-01-04 @ 00:42:51
Postat av: amanda

det längsta jag har sovit är till 17.30 ^^ hahah (a)

2010-01-04 @ 21:56:34
URL: http://amandabitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer skorna ifrån som sarah har på sig? :)

2010-01-05 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0