Im back babys!

Hej på er!

Känner mig lite smådum sådär att jag inte har bloggat.. men jag har faktiskt haft lite olika anledningar! Jag har vart med sarah helgen, vi har gjort massa saker och inte orkat deppa oss vid datan hela dagen.. Plus att jag inte har varit hemma alls på hela helgen! Jaja nu är jag hemma och det är faktiskt rätt skönt!
Idag var det måndag som sagt, vilket betyder skola.. Inte speciellt roligt men man får väl försöka bita ihop och klara det helt enkelt, precis som jag gjorde idag! ;) bara fyra dagar kvar tills fredag hehe!

Orkar faktiskt inte vara med någon eller gå ut idag heller, har vart borta hela helgen som sagt och känner att jag bara behöver pyssla om mig själv lite och vara hemma. Det kan man faktiskt behöva ibland! Efter en ganska lång skoldag dessutom, slutade tio över tre med världens tråkigaste NO lektion..

Nog pratat om skolan nu ska jag kika runt lite på facebook så hörs vi om ett tag! Har ju faktiskt lovat att blogga ganska så mycket idag för att jag inte uppdaterade i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0