Har vart hemma ett tag men inte orkat blogga.

Melina ringde mig runt klockan sju och frågade om jag ville ut och träffas ett tag, så jag mötte henne ungefär en bit utanför mig, helt osminkad haha. så gick vi till ishallen och var där ett tag sen gick vi hem till mig för Melina behövde göra en sak ;)! Och så passade vi på att värma oss lite.. Efter det gick vi ut igen och jag följde henne en bit, hon skulle hem och sova hemma hos Julia så ah.

När jag kom hem så duschade jag och nu har jag smörjt in mig med brun utan sol, borstat tänderna och satt på mig myskläderna. Känner mig skit fräsch & ren nu. Så tror jag ska sova snart. Sarah kommer inte till skolan imorgon vilket är jätte tråkigt, buhu kommer sakna henne.. en skoldag utan henne är verkligen inte kul. Menmen, nu ska jag kolla runt lite på facebook & playahead och smsa lite sen ska jag sova. (y)

Två bilder på mig & Melina från skolan idag, och ja.. det här brukar vi göra på en mattelektion :'d




Ser ut som jag har världens vitaste hand men det är ljuset.. hehe love u :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0