Har inte hunnit blogga :)

Hej sötnosar!

Idag är det fredag och dagen har verkligen varit riktigt pinsam men endå kul haha, som ni vet så gör jag verkligen alltid bort mig. Kanske gjorde bort mig 15 gånger idag.. Ehm, i skolan hände typ inget speciellt. Efter skolan runt två tre tiden så stack jag sarah, liam, calle & typ david ut.. vi kom till någon snöbacke, haha först åkte calle och sen david, på typ rumpan, sen skulle liam spela cool och gå ner utan att ramla, men han ramlar på alla fyra, haha så kul! Efter det kommer jag och tror att jag ska klara mig och inte ramla, men vad händer då? Jo självklart halkar jag & snubblar och åker ner i typ 190 i den där snöbacken, sen sarah där efter :) låter kanske som värsta nördarna, men ja ni skulle sett :') efter det var vi i trångsund typ och så kom viktor med sin gulliga hund, vi var med honom ett tag och sen behövde han gå hem & david med så det var bara jag liam calle & sarah kvar. Jag & sarah skulle hyra film tills ikväll, vi kunde inte välja så helt seriöst vi stog i videobutiken kanske en två timmar, lyckat.. sen ville jag kolla på calles mobil och råka trycka honom mot väggen eller vad man säger, gissa vad som händer då? Jo självklart välter jag ner alla filmer på marken från hyllan, hahaha ja dör det var typ en familj brevid oss som gav oss värsta mördarblickarna, aja roligt var det iaf. La mig på marken och skratta för det va så kul, liam gick tillochmed ut för han tyckte det va så pinsamt.. haha alltid lika kul med dom dära =) Det var väl min dag, sitter hemma hos sarah nu och ska sova här, mysigt!


Liam calle & david idag, sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0