Farsta.

Jag och Sarah drog till farsta istället för stan för vi trodde att allting skulle vara stängt så vi orkade inte åka dit. Och visst hade vi rätt, när vi kom till farsta var alla affärerna stängda, och klockan var bara fem. Vi hade tänkt kolla i affärer och så men det var bara donken öppet så vi satte oss där :) sen kollar vi ner från fönstret och ser tre töntiga personer sitta och stirra på oss, dom var typ 10 12 & 14. HAHA tolvåringen som var 130 cm trodde han var något genom att vifta med händerna i luften och peka mot oss, så sarah blev galen och vinka dom att komma. Tog typ tjugonio minuter för dom att gå till oss, så sen kom dom och så sa vi åt dom, och woooho så slutade dom, skönt va ;)?

Haha sen stack jag och sarah hem till mig igen, blev inte så mkt bilder ute vi tog mest hemma hos mig. orkar inte bjuda på alla just nu men ni kommer säkert se många lite då & då. Aja här är tre iaf, puss!


En snabb bild i mitt badrum innan vi åkte.


vi blev sugna och behövde något gott, tjockisar-.-!


älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

KNYYYYYYLLRUFFFS FJORTISAR :D

2010-01-02 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0