....



Jag ställer mig den frågan vad var det som hände? För vi lovade varandra vi ska alltid vara vänner, men nu känns det som vi glidit isär som om jag står framför dig men du ser mig inte där, vad ska man göra för att få det bli som förr? För att få oss tillbaka till det som vi glömt, låt oss minnas de dagar vi skrattat tillsammans, vi behövde bara vi och inga andra.. har många gånger hört att vi två blir ett att en vänskap som vår alltid varit perfekt, kan inte tänka mig ett liv utan dig för du räddade mig men nu lämnar du mig.. vill du glömma så gå du din väg, vill du glömma så lämna mig här, men vill du kämpa så visa mig nu att vår vänskap är något du vill klara ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ? <3

2010-02-28 @ 23:38:05
Postat av: Anonym

vad har du köpt örhängerna?

Älskar din blogg!

Kram!

2010-03-31 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0