Tjockisar!

Godmorgon! Känner mig lite taskig som inte bloggade någonting igår, men orkade verkligen inte så det bara blev så.

Efter skolan åkte jag inte till min sångpedagog för att jag hade så ont i halsen så jag åkte direkt till gamla stan istället och mötte Nicole så drog vi till studion. Jag försökte sjunga typ tre gånger men det gick inge vidare.. Har så ont i halsen och börjar bli förkyld tror jag.. så vi får hoppas på nästa vecka! Efter det åt vi på vapiano sen drog vi hem till mig.

Kollade idol och tjockade oss med massa chips, dipp, godis, läsk och ja.. hela bunten! Gjorde lite annat också men orkar inte berätta detaljerat. Vaknade nyss och ska snart sätta på en film tror jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är bääääst :)

2010-12-04 @ 11:17:48
Postat av: piteasflicka

hata minnah!!

2010-12-04 @ 17:52:02
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0