Tisdag

Godmorning sunshines!

Igår var det riktigt naaaaaajs. Orkar inte berätta detaljerat för det är jag för lat för, så de så. Vaknade upp halv elva av en förskräcklig händelse enligt mig (HAHAHAH) Sarah flög upp. har tänkt på en sak, våra morgonar är verkligen alltid speciella? Händer alltid något weird. HAHA. Fan vad hemlighetsfull jag känner mig nu. I alla fall.... Ska käka frukost och börja fixa oss. Sen ska vi möta rebecca så ska vi åka med Sarisen till stan, för gissa vad hon ska göra där? Ta hål i naveln. Vi måste ju hålla henne i handen :))) Snälla som vi är. Sen senare på eftermiddagen ska jag möta upp mami, äta ute på ngt ställe och få mina presenter. Kulkul, Vi hörs. Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0