Slut för idag.

Ni får börja ge mig tips på vad jag ska blogga mer om osv för jag har knappast ingen aning, det är faktiskt svårt att ha ideer varje dag. Den här kvällen har jag med andra ord gjort ingenting, verkligen ingenting alls. Bara tagit det lugnt, snackat med massa på facebok, duschat.. Ja sånt där tråkigt helt enkelt. Känner att jag börjar bli rastlös och trött så det skulle nog vara smart om jag la mig nu annars kommer jag aldrig upp imorgon! Som alltid.

Juste innan jag säger godnatt undrar jag bara om det är någon som kan fixa en ny design åt mig? Har tröttnat på den här vill ha en som känns större. Den som gör det får finnas bland mina länkar och får ett inlägg och länk på min blogg. Visa också bilder på designerna du gjort så jag vet ungefär hur det ser ut. Ni kan väl min mail också? [email protected]. Så snart som möjligt helst! Godnatt snyggingar


Helt grym låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0