Kvälls-natt inlägg

Det tar verkligen hur långt tid som helst att platta löshåret efter man tvättat det.. sjukt. Om jag skulle göra det på morgonen skulle jag ju komma en aning försent... (Men det gör jag i för sig ändå..) Säger alltid att jag inte ska försova mig men den här gången ska jag verkligen inte det! Tror jag har vaknat klockan åtta två dagar den här veckan och annars halvåtta. Är jag normal som somnar om hela tiden?

Efter skolan imorgon är det ju som vanligt! Jag & Nicole ska till studion och spela in. Ska bli så grymt kul eftersom att jag inte sjungit där på 2 veckor.. pga att jag var sjuk förra veckan... Riktigt deppigt att inte sjunga! Längtar i alla fall jätte mycket tills imorgon!! Får se hur det blir med uppdateringen också. Inte så bra tror jag för kommer inte sova hemma. Vi får se helt enkelt!
Godnatt och sov så gott nu för det ska jag. See you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0