Its time too make a change

Hej bloggen.♥

Idag har jag och Sarah mest tagit det lugnt hemma hos mig. Men sen runt sex - sju så bestämde vi oss för att gå ut lite. Så vi mötte Robin och Liam och sen kom David, chillade med dom ett tag. Sen tog jag Sarah och David tåget hem. Och nu sitter jag och Sarah och tittar på beck, passar på att skriva lite när det är reklam, eftersom att jag inte har skrivit så mycket idag!

Aja.. Nu börjar det igen. :) Men jag slänger in ett till inlägg när det har slutat. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg aså ja e fett glad för eran skull ! :)<3 ni passar verkkligen som vänner asså ..! sjukt bra blogg marilyn ! love yya ;p <3

2010-12-12 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0