Helt jävla sjukt igår.

Godmorgon! Hur mår ni? Själv mår jag inte så bra. Huvudet dankar som en jordbävning, min fucking mobil är borta, nummret och allt... tror jag tappade den någonstans igår kväll, inte kommer jag ihåg vart men nu är jag iaf mobillös. Men Tim är så snäll så fick låna hans sålänge haha..

Igårkväll så sov ju jag och Elli hemma hos Sarah. Sen drog vi till en plats. Sen så drog vi hem igen och då ville tim, andrew och fredrik träffa oss så vi drog ut och träffa dom sen i farsta strand träffade vi Chrille, jonathan och jonathan. Påvägen hem var mitt ända ord ''min mobil är boooorta!!!'' tror jag sa det 100 gånger under den kvällen, sjukt. Däckade direkt när vi kom hem och nu ska vi fixa oss för att dra till tullinge hem till Chrille. Är ganska slut så vi ska bara ta det lugnt och kolla film och så.

Tråkigt att jag inte kan berätta detaljerat i bloggen, det där var inte ens hälften av vad som hände hahaha.. ni skulle bara veta ;) Aja vi hörs sen ikväll när jag kommer hem och då kan ni få några bilder... om dom är lämpliga :) Puss


Lilla söta Sarah

Kommentarer
Postat av: cassandraskoglund

ojoj ere krökarN eller? ;p

2010-12-19 @ 12:39:57
URL: http://cassandraskoglund.blogg.se/
Postat av: maria

hej! var gärna med i min veckans blogg! kramkram :D

2010-12-19 @ 17:56:21
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/
Postat av: SHMS - Sarah ;)

HAHAHHAHA :D

2010-12-19 @ 20:23:40
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0