Det här visste ni inte om mig..?

Jag hatar såna här svenska låtar som typ ''gubbben i lådan'' eller ''mikrofonkåt'' haha sämst!
Jag har aldrig vart kär, inte ens 1 gång
Jag har vart största playern, påtal om det (?) typ 2 år sen
Jag har navelpiercing
Jag sålde min fjällräven nu saknar jag den. Haha
Jag älskar komedier, american pie osv.. kan sitta och skratta för mig själv
Jag är inne på facebook exakt varje dag.. intressant?
Jag har haft 3 bloggar innan den här
Jag saknar jätte många speciella människor
Jag är just nu jätte trött och vill sova men vet inte varför jag inte gör
Jag vet att det här lovet kommer bli det bästa någonsin
I fyran slog jag i min tand i en sten så halva åkte av
Jag ska färga mitt hår ljusare snart
Jag har haft piercing i överläppen... fast det visste dom flesta av er kanske?
Alla fula och äckliga killar som skriver till mig dissar jag direkt, skriver ba ''hejdå'' FKB
Just nu är jag tpl, fick reda på att vi hade svenskaprov imorgon. dö
Jag har sänkt mig i två ämnen den här terminen, illa??? JA
Jag ska inte söka musik till gymnasiumet  längre.. tror jag.
Jag följde alla säsonger av idol det här året och önskar det var jag som stog där
Jag får panik om min mobil stängs av om jag är inne i stan eller någonting
Jag blir jätte lätt sur på mina föräldrar, speciellt om jag inte får som jag vill. höhö

Det var allt jag kunde komma på nu ;) Hoppas ni fick veta lite mer om mig i alla fall! Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

Stämmer mycket väl <3

(A)

2010-12-17 @ 18:44:45
Postat av: Melina

jag kommenterade fel inlägg! hhe

2010-12-17 @ 18:45:46
Postat av: Anonym

inte färj håret ! <3 älskar ditt hår som de e ! :)

2010-12-19 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0