dag 1. presentera dig själv

Ja haha är inte speciellt bra på det här, vad ska jag säga?
Är en vanlig 14 årig tjej fyller 15 om 22 dagar, för att vara exakt haha.. Längtar jätte mycket! Är 95a alltså. Älskar att vara med dom jag tycker om, bra kompisar helt enkelt, som man kan lita på och vet alltid finns där, och det är inte många. Hatar dom som är falska och blir sura för minsta lilla grej, och stör mig på dom som skriver ''jag älskar dig bästavän'' efter EN dag. Vilket jag gjorde förut.

För ett två år sen så vågade jag aldrig sjunga så att folk fick höra min röst men nu älskar jag det och vill bara bli bättre och bättre! Ska söka in till musik gymnasium i februari. Förra året hade jag jätte dåliga betyg och nu typ kämpar jag med skolan så mycket jag bara kan.. duktigt!
Själv tycker jag verkligen att jag har mognat om man jämför med hur jag var förut, är inte samma person längre. Eller det är såklart jag är samma, men ni förstår kanske vad jag menar i alla fall. Har själv hört att jag är förändrad till det bra vilket jag tycker är jätte kul!

Jag har aldrig varit kär, inte ens en gång. Bara gillat olika personer men det har aldrig varit så starkt att jag har blivit kär, även fast man kanske tror det. Men nej, undrar när min stora kärlek kommer, bara att vänta haha.. Förut var jag också ganska blyg men det har gått över nu oftast så det är skönt!

Jag älskar jeans och hatar tights. Även om jag använder tights ibland för att det är så skönt och passar till det mesta.
Mina framtidsplaner är stora och mina drömmar är ännu större, kämpar typ varje dag för att jag ska lyckas och det ska jag också! Eller ska och ska, jag hoppas verkligen jag kommer lyckas.

Hmm.. Vad mer? Jag älskar godis, marilyn <3 lakrits. Och komedier och beck filmerna är dom bästa filmerna som finns. Taylor swift är skitbra och jag dör för Megan Foxs utseende! Spindlar och ormar är det läskigaste som finns och blodpudding är det äckligaste som finns. Usch usch usch.

Haha ja det där var bara en liten del om mig. Rörigt och lite random hahaha men det var svårt att veta vad man ska skriva. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Ina

åååh vilket musik- gymnasium ska du söka till?? :D

2010-12-04 @ 22:50:53
Postat av: Marilyn Sandberg

Kulturama, fryshuset eller ett i liljeholmen! :)

2010-12-04 @ 22:53:39
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: cassandraskoglund

vad najs om du skulle komma in :D

du är ju jätteduktig! <3

2010-12-04 @ 23:02:18
URL: http://cassandraskoglund.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag funderar på att också söka in till kulturama! :)

huh, visste inte ens att fryshuset hade ett musikgymnasium ^^

2010-12-05 @ 22:34:29
Postat av: Anonym

FJOOOOOOOOORTISS

2010-12-10 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0