Snyft.

Nu tänker ni säkert " gah vilket tråkigt liv hon har som har suttit hemma idag " Men så äre! Jag skulle ha gått ut men precis när jag hade satt på plattången och skulle börja platta mitt hår så mådde jag helt plötsligt skit dåligt.. Tror att jag kanske har öroninflamation eller ngt för jag har aldrig haft så ont i mitt öra som jag har nu, tog alvedon och sov en timme. Fyra till fem typ och det har inte gått bort än.. Och när jag ställer mig upp snurrar typ hela världen =( Känns som jag aldrig kommer bli frisk för det går verkligen uppochner.. Så idag har jag bara vart hemma och tror faktiskt att jag ska va det, vill ju ut imorgon! Tur nog var det bara söndag idag och det är den tråkigaste dagen på hela veckan :)


En gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0