PÅSKLOV!

Nu äre påsklov som gäller, ingen skola på en vecka ;) Även fast vi har lov så känns det inte som det...? Idag var det skitdåligt väder på morgonen, det regnade så jag blev inte glad alls eftersom att mitt hår lockade sig.. Men på ett sätt blev jag glad eftersom att om det regnar så smälter snön! Iaf, sen drog vi till östra och hade idrott men ja pallade inte va med. Efter att sarah hade slutat lektionen drog vi hem till henne snabbt för hon skulle duscha och så. Och sedan tillbaka till skolan! Där blev det lite bråk så kom lärarna och så, hahaha riktigt kul faktiskt! Sen hade vi tre lektioner, slutade fyra... Usch. Och när jag hade slutat drog jag hem =) Puss


Bild på mig från igår hemma hos Nevine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0