J*VLA SKITVÄDER!

Måste först bara säga att vädret verkligen suger! Blir så arg när det snöar och regnar och det var precis det som det gjorde idag, blä.. Trodde sommaren var påväg..

Anyway, sov till sju idag och fixade mig snabbt, orkade verkligen inte fixa mig mkt idag.. Sen så gick jag till skolan och det började med hemkunskapsprov, verkligen inge kul. Satt där i nästan två timmar, det var så sjukt många frågor så till sist tappade jag tålamodet och slarvade lite, inte bra! Men känner mig ganska nöjd iaf att jag svarade på alla frågor =) Sen hade vi Matte & svenska och sen lunch, äcklig mat i skolan så jag och Sarah drog till pizzerian, hahaha tjockisar ;) Sen hade vi bara en lektion sen sluta vi. Nu är jag hemma och måste plugga NO, har prov på fredag så jag är tvungen.. Här får ni två bilder från idag! Pussssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0