Förlåt förlåt förlåt!

Jag sa att jag skulle försöka uppdatera er mycket med bilder & mycket text idag men det blev det inte haha, typiskt mig! Jag & Sarah skulle egentligen till Hanna nu på kvällen med en massa men det blev tyvärr inte så. Så vi har bara tagit det ganska lugnt idag och chillat hemma hos mig. Vi har möblerat om mitt rum och allting så nu är det skit bra =) Niiice.. Sen så gick vi ut och tog lite kort & ut till centrum och träffade en massa och man kan lugnt säga att jag är bäst på att göra bort mig haha.. Vi köpte iaf chips & dipp och ska snart sätta på en film, mysigt. Här får ni lite bilder vi tog, inga blev knappast bra men ni får nöja er!










ojojoj sarah :')


Kommentarer
Postat av: Ida | idaows.blogg.se ♥ ✿

skit söt blogg du har ! :) <3

love it :)<3

puss

2010-04-03 @ 22:02:02
URL: http://idaows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0