Fick nyss lite frågor.. kul!

Jag har några frågor som jag hoppas du kan svara på :D

Är det din riktiga storasyrra du snackar om? eller är det bara ''låtsas'' om du förstår vad jag menar? Isf hur gammal är hon?

Svar:
Ja det är min riktiga storasyrra, skriver inte storasyrra om det är låtsas haha.. Hon är 26.

Har sett att du börjat ha lockigt hår på vissa bilder, förut hade du bara platt ;) Är det dina riktiga?

Svar:
Haha jag vet, förut hade jag bara platt helahela tiden, plattade verkligen sönder. Till slut tröttnade jag och plattar bara lite då & då. Nej lockarna som jag har och går runt med är inte mina "riktiga" Jag sover med flätor. Men jag har ju VÄLDIGT lockigt annars men det blir lixom inte samma slags lockar om man säger så, Men jag trivs bättre så =)



Vad andväner du för smink?

Svar: Nu andvänder jag verkligen inte mycket smink alls, om man gemför med förut. Hade massa foundation och skit, nu andvänder jag bara lite solpuder & mascara. Bra va? Vill ju inte tappa pigmentet..

Har du en bärbar eller stationär dator?

Svar: Haha ovanlig fråga, jag har en bärbar!

vad är ditt/din favorit godis?

Svar: All sorts laktris och sura godisar, säger man så..? Haha!

jätte söt ju! =) Men vad har du för mobil?

Svar: Åh tack så mycket! Jag har faktiskt skrivit det förut, men jag har en LG touch. Den ser ut såhär om du undrar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för märke på din foundation & vilket nummer?



vilken puder använder du? vilket märke och nummer?



SNÄLLA, SNÄLLA SVARA! :D

2010-04-27 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0