Boring

Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
  hej gumman , jag kommer inte ut förklarar allt senare <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Det ska bli 10+ tror jag så :d<3

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
vad gör du :d<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Låt mig, hade inget att göra :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
vart ska lilla gumman smyga nu då '-.-'
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja jag och amanda träffa två killar :)<3
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja,
8. Vad vill du höra mest av allt?
Du behöver inte bli dryg jag råka skicka utan glad gubbe :)<3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
tja vad händer? :)<3
10. Din romantiska replik? 
Självklart :)<33
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vadå jag :p ?<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0