Bildbomb

Hej på er! Har verkligen inte haft tid att skriva någonting idag men hoppas ni klarat er! Ehm.. Mötte upp sarah vid farsta strand så tog vi tuben till centralen & vidare till rinkeby, fråga inte ens. Men vi skulle köpa linser ni vet så det va ba därför, ja köpte blåa & sarah gröna, gah fett coolt ju =) Iaf, sen drog vi vidare till centralen igen och gick runt och sen käkade tjockisarna själva på donken, satt där ett tag och chillaaa.. haha. Sen så drog vi till farsta men allting var stängt där så det va tråkigt. Så vi åkte till trångsund centrum och köpte energi dricka & godis. Vi va typ trötta sen blev vi pigga hah, efter det plingade vi på becka och fråga om hon ville med ut ett tag självklart ville hon det, vi satte oss och snacka om massa saker sen kom Ida l, nice. Vi hoppade på hennes studsmatta och hade skit kul. Sen drog ja och sarah hem till mig och nu sitter vi här. Har tagit skit många bilder idag så här får ni bildbomb, väldigt bra för jag hade världens bildbrist som ni kanske vet! Puss

 
Sarah & jag, joo men ja e söt..


Jag & sarah i stan


Jag idag =)


Bjuder, skit ful. På donken






Vi larvar oss :d






Jag, Sarah och ida <3


Rebecca, Sarah, Ida & jag


Love you


Jag sitter på idas axlar, höll på att ramla haha :(


.... sen hoppade vi studsmatta =)

Mer bilder & videosar kommer lite senare för nu ska vi äta haha.. Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: anna

vart har du köpt din keps? :) btw, älskar din blogg!

2010-04-26 @ 18:15:32
URL: http://soetnouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt örhängena?

älskar din blogg!

2010-04-26 @ 18:39:40
Postat av: Lisa

Vart i rinkeby, och hur mycket kostar dom?:)

2010-04-26 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0