Sådärja!

Äntligen så var man nyduschad, skönt som fan, känner mig lixom som en ny människa hihi :) sov ju oxå med gammalt smink igår oxå eftersom att ja & elin orkade inte tvätta bort.. euw , det är det värsta som finns.. att sova med smink, hatar det verkligen ! aja, just nu känner jag mig sjukt fräsch & blev faktiskt piggare när jag duscha.. men endå så är jag sjukt stressad, vi har ett stort No prov imorgon i biologi & fysik.. och jag har inte övat någonting typ, fan, måste göra det nu på natten. Inge sova här inte, inte nu iaf! Provet går före..
Hörs om ett tag, vill ju inte plugga hela natten heller, skola imorgon.. wish me luck


frida albiin, jag saknar diiiiiig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0