Jag finns alltid för dig tvilling!

Nevine tvilling, jag förstår hur svårt du har det nu och allt. Men älskling.. sluta aldrig kämpa, för du vet hur många som älskar dig och hur många som vill ha kvar dig på denna jord, du är så jävla värdefull. Om du dör då vet jag fan inte vad jag gör, jag vet faktiskt inte vad jag tar mig till. Du är värd något så mkt bättre, bry dig inte om vad alla idioter säger, bry dig inte om vad dom gör. Dom är bara avundsjuka, dom vet inget bättre än att trycka ner dig eller göra dig ledsen, dom vill bara dig illa.. men ignorera dom bara, skit i alla som är taskiga mot dig. En dag kommer du klara det och du kommer vara glad, glad för att du fortfarande lever, och du kommer vara stolt över dig själv att du klarade det när du hade det som svårast, en vacker dag kommer allt vara bra.. men som sagt, sluta aldrig kämpa, jag finns för dig dag & natt, exakt helt tiden. Och stöttar dig till 100, tro mig.
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din riktiga tvilling? :)

2009-10-12 @ 17:46:37
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0