Into the wild

Hello sötnosar! ♥

Haha skönaste dagen idag :'d skolan var superduper bra som vanligt, inte så jobbigt hih. Efter skolan var jag och sarah med clarence och ville ett tag och gick till centrum och köpte lite onyttigt, typiskt oss.. sen gick vi till mig & käka så ringde calle, liam & david oss. Jag snacka med calle i kanske 1 timme eller ngt, cute :) vi skulle egentligen träffa dom men vi drog till sarah för hon skulle hämta sina grejer och så blev det så att vi visst råka stanna hos henne lite för länge hehe, (hon ska ju såklart sova här, längesen!) Mina föräldrar kunde inte hämta och sarahs mamma kunde inte köra, inte vet jag varför. Så jag & sarah gick ''into the wild'' hahaha skönaste!
Fick faktiskt lite motion så det var bra! Gick igenom skogen och allting från ågesta till trångsund, gosh vad kul haha, alla kollade på oss som att vi var helt sjuka i huvvet! yes visst låter det tråkigt? Men calle ringde oss igen för jag var rädd (a) när vi nästan var hemma hos mig kommer sarahs mamma och plockar upp oss, lyckat haha, men som tur var frös jag inte med min fina bruna jacka!


coolingarna själva :)


marilyn hoppar på ville för hon blir så glad av att se honom :) *blink*


clarence fick reda på att dom sålde ''gårdagens bullar'' och sprang dit, hahaha :'d


var tvungna att ta kort , S & M såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0