hemma & ut igen

hejhej bloggen, blir snabbt nu eftersom att jag ska iväg snart igen, jag & sarah drog till tyresö och mötte upp molly en snabbis, skit kul faktiskt. har saknat henne ! sen drog vi till stan och jag köpte min jacka, en brun fjällis blev det, eftersom att inte så många har den hih :) sen drog vi till trångsund och stötte på rasmus & victor snabbt, snacka lite med dom och sen blev det farsta strand för att jag skulle möta upp elin för att få min tröja, och hon sin..

mhm, sitter hemma nu och om ungefär 20 minuter ska jag till bussen och träffa nevine och sova där.. är ganska ledsen just nu pga vissa anledningar, så vill bara vara med henne nu & ingenting annat.. saknar henne som fan & hon är helt jävla underbar. puss


Kommentarer
Postat av: Sarah sötnos

http://siskiss.blogg.se/2009/november/har-gjort-en-idolbild-3.html#comment <3

2009-11-07 @ 18:01:48
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0