HAHA!

Fick en kommentar som jag faktiskt blev riktigt sur på, läs själva...
______________________________________________________________________________

shiet du är ju bara med sarah , ni är ju typ med varandra varje dag har du inte några andra vänner elr?

Svar: Först och främst vill jag bara fråga varför du bryr dig? Varför bryr du dig om vilka jag är och inte är med? :) Såklart jag har andra vänner som jag är med lite då & då. Och vad spelar det för roll om jag och sarah var hela förra veckan och den här? Hon är min bästavän och finns faktiskt alltid där för mig. Vi träffas varje dag och är i stort sett varje dag oxå! Det behöver inte betyda att jag inte har några andra vänner?.. Och om du tycker det är så tråkigt att läsa om att vi är med varandra varje dag så behöver du faktiskt inte läsa, för ingen har tvingat dig till det! Vi är med varandra hur mycket vi vill - om vi vill vara varje dag så är vi det, sarah ska vi vara imorgon och i helgen? bra, love you!


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha, fick typ samma kommentar fast med min kompis då såklart ;) haha, dum i huvvet , fin blogg :)

2009-11-17 @ 19:20:15
URL: http://blondiehannah.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

såklart vi ska älskling! :D

2009-11-17 @ 20:02:37
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

*svar:* REDAN LÄST ;)

2009-11-17 @ 20:21:34
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0