19.19

Hihi kom nyss in från regnvädret, usch.. det är verkligen ingenting att tycka om! Mitt hår lockar sig som bara den.. nej det gillar jag inte som säkert ni vet!
Jag & sarah drog till ishallen och där träffade vi Danne F, skit längensen! Så det var faktiskt kul! :) Senare kom chrippa, johan, alex & robin och höll oss lite sällskap. Trångsund vann såklart, skit bra match haha. Inte för jag var så inne i när dom spelar och så.. eftersom att jag inte fattar så mycket av sånt..?

Runt sex tiden följde sarah med mig hem & hon hämtade sina saker, sen tog vi bussen till centrum och träffade dom igen! Vi väntade på bussen med sarah sen så var jag med dom ett tag, men jag gick hem för jag behövde äta, så nu sitter jag här och väntar på att maten snart är klar, skithungrig är jag! Har bara ätit frukost idag.. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0