sover hos sarah .. igen !

Kom hem hit för ett tag sen .. pappsen och dom åker till göteborg i två dagar (?) och jag pallar bara inte följa med .. så sover hos bästavän tills på söndag istället , mycket bättre haha !

Skoldagen idag var helt okej, åkte till karlberg med klassen och gjorde någon sak, orkar inte förklara i alla fall. Sen efter det så åkte vi hem igen, eller jag louisa & sarah drog till mig och fixade oss och lite sånt , sen mötte vi jesper och anton. och stack till ishallen, vet inte varför. men träffade lite trevliga människor där. hihi! Pallade inte vara kvar så länge, så jag och sarah drog hem och nu sitter vi här ..  jag msnar med älskling, och vi ska snart kolla på film i think, vet inte vilken. men det blir alltid någon! bilder kommer senare, puss på dig sötnos

marilyn sarah malin, jag älskar oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0