måste verkligen skriva, kan inte låta bli !

Det här med att ha bloggpaus verkar inte gå så bra för mig... Sitter hos sarahs pappa nu igen, har sovit hära. och jag har bestämt mig att tills att jag har internet så kommer jag skriva lite då och då, inte alltid men ibland.

Igår var vi hema hos anton som sagt. jag & sarah och en massa andra.. (bilder nedan) Vi hade det trevligt ! några badade ute i det kalla vattnet (!) fattar inte hur man kan, haha.. endå! efter det gick vi in igen och körde lite sanning och konsekvens! haha barnsliga vi är ;) så grillade vi marsmellhows, hur det nu stavas. haha ja.
så var vi bara och snackade skrattade & kollade på film. vi skulle egentligen sova där men jag och sarah kunde inte för vi skulle till hennes pappa tidigt på morgonen. så det slutade med att vi gick hem runt ett halv två.
Sen har vi en massa bilder oxå! Kommer i nästa inlägg. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0