hejhej & åter igen hej

igår somnade jag ungefär klockan ett , hihi .  vi såg pledge this.. igen ! men den är bra tycker JAG iallfall. idag hoppas jag på att jag och sarah verkligen ska se ''i taket lyser stjärnorna'' isf kommer vi se den på heron city, skulle egentligen se den på sergel inne i stan eller något , men det blev inte så . whatever ! senare mot dagen ska jag te pappa, och lixom , jag kan inte tro att det är sant ! imorgon börjar skolan (!?) har verkligen inte längtat . eller på ett sätt och ett sätt inte , man får ju träffa alla . men inte kul att jobba och blabla .. ja ni fattar (a) nu ska jag äta frukost sen ska jag platta mitt hår , det är verkligen skiiiit lockigt nu när det är nytvättat -.- suck !
pussar

ny header ?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skit söt header! :)

2009-03-03 @ 17:50:17
URL: http://madeleinerolin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0