lalala sarah är seg ...

som jag sagt tidigare, segaste personen i sverige. men jag älskar henne endå, hon skickar inte bilderna. men vi klarar oss med tre stycken från dagen sålänge. eller hur ?
snart ska jag lyfta på rumpan och börja bege mig hemåt . sarah ska till stallet och ha teori i två timmar , aldrig att jag följer med på det ! skulle bara sitta och hålla på med min mobil .. så nej tack haha! whatever .. juste imorgon slutar vi klockan tolv efter lunchen , fredag i love it . och då sticker jag och sarah c till farsta och kollar lite , hon ska nämligen köpa sitt älskade rosa läppstift . och jag med någongång, hihi kommer se likadana ut som vanligt. aja ha det bra sålänge.  puss på rumpan!

mästerfotaren sarah !

våran lilla hörna där vi låg .. under regnet !

och ja .. vi såg nästan ingenting .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0