dissar & hissar


fläckig i ansiktet.. när man har foundation så kan det ibland bli att man får fläckar i ansiktet.. så att det verkligen syns! har hänt mig några gånger. och vill bara säga .. så sjukt pinsamt!

skolan skönt att det snart är sommarlov, orkar verkligen inte med alla läxor och pluggandet mer.. så ja, två månader utan skola är väl helt undebart! tycker inte ni det?!=)

inget internet, inget bloggande.. åh det gör mig så irreterad! mitt internet hemma har inte funkat på skit länge, och alla har försökt laga det oxå, men det går inge vidare. har länge funderat på att jag ska ta bort min blogg eftersom att det inte går att blogga vissa tillfällen.. men jag tror inte den går bort. för när internet funkar så kommer jag bara ångra mig!



sarah & sarah två helt underbara tjejer som jag verkligen älskar.. dom ställer alltid upp för mig och får mig att känna mig bäst. jag älskar er mest glöm aldrig det!


♥ mascara hihi på mig är det mycket finare med än utan, plus att dom blir så mycket längre! alla tycker säkert ja är helt sjuk nu... men jag ska nog köpa vattenfast mascara till sommaren när jag badar!=)
 
rosa tjejernas färg, haha! passar till nästan allt, och är sjukt snyggt.. både på kläder och läppar, men rosa hår det tror jag nog att jag tackar nej till, för det är inte snyggt enligt mig!

Kommentarer
Postat av: sarah

åh älskar dig också sötnos :)

2009-06-04 @ 16:58:55
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0